Kawasaki KX250F 2014′

2013-10-10 | salamon

A Kawasaki gyakorlatilag egy időben a Suzuki-val, bejelentette a krosszmotorjainak megújítását. Szintén a 250-es és a 450-es változatok kaptak kiemelt figyelmet a „sárdagasztó” motorkerékpárok mostani ráncfelvarrásnál.

További hasonlóság még a két japán gyártó stratégiája között, hogy a Kawasaki is csak kismértékű változtatásokat eszközölt az új motorokon, mivel a lényegi módosításokat már a tavalyi évben elvégezte. Ennek megfelelően a 450-es KX új, a korábbinál jobb fogású markolatokat, átprogramozott motorvezérlő elektronikát, valamint a Kayaba legújabb fejlesztésű első teleszkópjait kapta meg. Ezek mellett a nagyobbik krosszmotornak a hátsó lengővilláját és a blokkját is némileg átalakították a japán gyártó mérnökei. A kisebbik terepgépről, a KX250F-ről sem mondható el, hogy túlságosan mélyreható változtatásokon ment volna keresztül. A negyedliteres krosszgép legnagyobb újdonsága, hogy a 450-es nagytestvértől megörökölte a rajtautomatikát, melynek lényege, hogy elindulásnál, ha a pilóta úgy állítja a motort, akkor a blokk teljesítménye korlátozódik az első két sebességi fokozatban. Ezáltal csökken a hátsó kerék elkaparása, amitől jobban tud majd rajtolni a KX250F.

Mindkét modell új matricázással kapott a mostani felfrissítés keretein belül, de természetesen a márkára jellemző méregzöld színvilág maradt.

Üzletünkben már megtekinthető az Új modell!