Láncok és kerekek

1000 Ft

Cikkszám: érdeklődjön üzletünktől Kategória:

Leírás

D.I.D. japán láncok
  • A japán DAIDO KOGYO (DID) CORPORATION évek óta a világ első számú láncgyártója és a legtöbb motorkerékpár gyártó cég gyári beszállítója. Versenyzők, akik a D.I.D.-et válaszották: Kenny Roberts, Carlos Checa, Norich Abe, Max Biaggi, Noriguki Haga, Jeremy McGrath stb.
  • 520 ATV
  • A D.I.D. a speciálisan quadokra kifejlesztett láncával azt az alapvető problémát orvosolja, hogy a motorokon megszokott igénybevétel mellett a négykerekű járműveken már oldalirányú erőhatások is fellépnek, így a lánc speciális erősítést igényel. Emiatt nem túl szerencsés motorlánccal használni a sportquadokat. Az 520ATV lánc emellett alacsony gördülési ellenállású X-gyűrűs technológiával és speciális acélötvözet anyagával felel meg a sportquadok által támasztott követelményeknek.
  • 520 VT2
  • A speciálisan szűkített láncot olyan maximum 500 cm3-es krossz modellekre fejlesztette ki a D.I.D., ahol a hagyományos lánc nem fér el, pl.: Honda CRF450 és Suzuki RMZ450. De alkalmazható 500 cm3-ig hard-endurókra is. A “T-gyűrűk” helytakarékosabb megoldást jelentenek az X-gyűrűvel szemben.
  • 520VX
  • Új X-gyűrűs lánc, nagyobb kopásállósággal és fokozottabb merevséggel. Egyaránt ajánljuk utcai és supermoto modellekhez.

D.I.D. lánc applikációs lista motorkerékpár típusok szerint (letölthető MS Excel formátum)

D.I.D. láncok technikai paraméterei (PDF formátum)

A láncszerelő szerszám használati leírása (PDF formátumban)

D.I.D. lánc és vezérműlánc típuslista (letölthetõ MS Excel formátum)

D.I.D. vezérműlánc katalógus (letölthető MS Excel formátumban)


  • 520 ATV
  • A D.I.D. a speciálisan quadokra kifejlesztett láncával azt az alapvető problémát orvosolja, hogy a motorokon megszokott igénybevétel mellett a négykerekű járműveken már oldalirányú erőhatások is fellépnek, így a lánc speciális erősítést igényel. Emiatt nem túl szerencsés motorlánccal használni a sportquadokat. Az 520ATV lánc emellett alacsony gördülési ellenállású X-gyűrűs technológiával és speciális acélötvözet anyagával felel meg a sportquadok által támasztott követelményeknek.
  • 520 VT2
  • A speciálisan szűkített láncot olyan maximum 500 cm3-es krossz modellekre fejlesztette ki a D.I.D., ahol a hagyományos lánc nem fér el, pl.: Honda CRF450 és Suzuki RMZ450. De alkalmazható 500 cm3-ig hard-endurókra is. A “T-gyűrűk” helytakarékosabb megoldást jelentenek az X-gyűrűvel szemben.
  • 520VX
  • Új X-gyűrűs lánc, nagyobb kopásállósággal és fokozottabb merevséggel. Egyaránt ajánljuk utcai és supermoto modellekhez.
  • 520 ATV
  • A D.I.D. a speciálisan quadokra kifejlesztett láncával azt az alapvető problémát orvosolja, hogy a motorokon megszokott igénybevétel mellett a négykerekű járműveken már oldalirányú erőhatások is fellépnek, így a lánc speciális erősítést igényel. Emiatt nem túl szerencsés motorlánccal használni a sportquadokat. Az 520ATV lánc emellett alacsony gördülési ellenállású X-gyűrűs technológiával és speciális acélötvözet anyagával felel meg a sportquadok által támasztott követelményeknek.
  • 520 VT2
  • A speciálisan szűkített láncot olyan maximum 500 cm3-es krossz modellekre fejlesztette ki a D.I.D., ahol a hagyományos lánc nem fér el, pl.: Honda CRF450 és Suzuki RMZ450. De alkalmazható 500 cm3-ig hard-endurókra is. A “T-gyűrűk” helytakarékosabb megoldást jelentenek az X-gyűrűvel szemben.
  • 520VX
  • Új X-gyűrűs lánc, nagyobb kopásállósággal és fokozottabb merevséggel. Egyaránt ajánljuk utcai és supermoto modellekhez.


D.I.D.
lánc típusok

415 S
420
420 V “O” gyűrűs
428

428H

428 VX    40 LE- ig
520 VX2   75 LE- ig
520VX2  arany    75 LE- ig
525 VX     100 LE- ig
525 VX arany      100 LE- ig
530 VX     125 LE- ig

530 VX arany      125 LE- ig

520 ZVM– X és az arany   75 LE felett
525 ZVM– X és az arany   100 LE felett
530 ZVM– X és az arany   125 LE felett

525 sima gyűrű nélküli
530 sima gyűrű nélküli
532 ZLV   “X” gyűrűs
630 V “O” gyűrűs


Verseny láncok
415 ER 125cc versenylánc
420 NZ 60-80cc cross versenylánc
428 NZ 80-85cc cross versenylánc
520 ATV (QUAD) speciális versenylánc négykerekűekre, 125-600cc cross, enduro
520 VT2 “T” gyűrűs Road és off-road modellekhez
520 ERT 125-250cc cross versenylánc
520 MX 250-500cc cross versenylánc
520 ERV3 gyorsasági
DID lánc szettek JT lánckerékkel

 További modellekhez a lánctípust a DID katalógusában tudja kikeresni.

D.I.D. lánc applikációs lista motorkerékpár típusok szerint (letölthető MS Excel formátum)

(kattintson a motor gyártójára)

A lánckereket pedig a JT honlapján keresheti ki, vagy a honlapunkon megtalálható JT applikációs katalógusban.

Vezérműláncok

Utcai és off-road modellekhez való vezérműláncok, a típusokhoz előírt méretben.

A DID láncok skáláján a standard láncoktól a professzionális VM-X gyűrűs láncokig igen széles palettából lehet választani. Válasszon Ön is a motorjához megfelelõ DID láncot. Láncvásárlásnál a következõ ajánlatokat érdemes szem elõtt tartani:

– A hajtóláncot a gyár a hozzávaló patent ill. nittelõszemmel csomagolja, ezért ezekkel tanácsos a motorra feltenni. A nittelõszemes lezárás egy biztosabb, tartósabb kötést ad a láncnak, de ennek feltételét érdemes szakszervízben célszerszámmal elvégeztetni.

– Lánccserénél nagyon fontos ellenőrizni a lánckerekeket. A hajtólánc megnyúlásával ill. kopásával együtt elhasználódik a lánckerék is. Ha új láncot tesznek az elhasznált lánckerékre, akkor a hajtólánc idõ elõtt tönkremegy. Ezért a lánccserénél feltétlenül ajánljuk a lánckerekek cseréjét is. A DID elsősorban a JT, C45-ös acélból készült lánckerekeit ajánlja.

– Fontos, hogy a hajtólánc feszességét szakszervízben állítsák be megfelelõ értékûre. A lánc feszessége akkor jó, ha a holtjáték kisebb mint 3/4 col azaz 18mm.

A pontos megrendelés miatt érdeklődjön e-mailen vagy telefonon!
HondaKawasakiKTMSuzukiYamaha